woensdag 10 augustus 2011

Weekend Wellington

Hallo,

Hier weer een berichtje vanuit het heerlijke Auckland. Het weer werkt wel weer geweldig mee niet alleen in Auckland maar ook tijdens het weekendje weg in Wellington. Hier waren we afgelopen weekend en het was in een woord "geweldig".

Na vele liters koffie en veel wandelen en ongeveer 5 blaren zijn we weer terug in Auckland.
Hieronder via de link een korte foto impressie van onze trip.
Klik hier om de foto's te zien !!!

We hebben dus veel gewandeld en op terrasjes gezeten want het was prachtig weer, zoals te zien is op de foto's. We hebben aardig wat musea bekeken en een rondleiding gehad in het gebouw waar de politiek zich druk maakt. We hebben een heerlijke boottocht gemaakt en zijn bij het strand afgezet en hebben daar heerlijk rondgelopen. Daarnaast zijn we ook nog een paar keer naar de bios geweest. Het was vooral een weekend van relaxen en uitslapen.

Nu weer terug in de realiteit werken en ik ben druk met mijn training voor het vrijwilligerswerk waar ik in september mee ga beginnen. Dus ik mocht gelijk de volgende dag weer een hele dag op pad. Vandaag was ik ook weer een ochtend weg dit keer voor een bezoek aan het Leger Des Heils zoals jullie het kennen in NL. Hier bekend als Salvation Army. Hier kregen we uitleg over wat ze hier precies doen. Dit is vrij veel, zo hebben ze hier een voedselbank, ze doen counseling, zorgen voor crisisopvang en ze hebben een winkel waar ze tweedehands spullen verkopen. Het was erg interessant om te leren wat ze hier dus allemaal doen.

groetjes van Moira

1 opmerking:

  1. Leuk om jullie verhaal te lezen. Mooie dingen gezien. Ik ga nu de foto's bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen