donderdag 12 april 2012

update bericht

Hallo,

Daar was ik dan weer 3 weken later met een update.
Inmiddels gehoord dat ik de eerste test die ik zou moeten herkansen, niet over hoef te doen. Ik heb haar nog wat dingen gegeven waardoor ik toch geslaagd ben. Dat betekent dat ik voor school alles gehaald heb tot nu toe. Ik zit nog te wachten op 2 testen die ik gedaan heb, maar dat zal wel oke zijn denk ik.
Verder heb ik nu zoals een echte schoolgaander vakantie voor 2 weken. Het is hier al weer donderdag en dus baal ik toch wel dat het te snel gaat. Ik vermaak mezelf met lezen, filmpjes kijken en shoppen.

Eigenlijk gaat alles zijn gangetje verder, wonen we inmiddels 1 jaar in dit huis en we hebben weer voor zes maanden bijgetekend. Dus we zitten hier sowieso tot september. Waarschijnlijk daarna ook nog wel. We hebben er wel over gedacht om een huis hier te kopen, het probleem is dat als ons spaargeld in Nederland is en de wisselkoers is niet zo heel goed op dit moment. Het is namelijk in Nieuw Zeeland zo dat als je een huis koopt je 10 procent aan moet betalen, uit eigen gelden anders krijg je niet eens een hypotheek. Daarnaast kennen ze hier geen hypotheek aftrek dus wil je zo snel mogelijk je huis afbetalen.

Het weer hier is eigenlijk best oke voor de herfst het is niet heel koud zo'n 20 graden overdag en toch nog wel aardig mooi weer. Zo hebben we een pasen gehad met echt geweldig weer. Daar hebben we ook zeker gebruik van gemaakt. Hopelijk krijgen we niet zo'n harde winter ben wel voorbereid, ik heb via internet sloffen besteld van schapenwol. Mocht je intresse hebben voor 16 NZD verzenden ze het naar Nederland dat is best te doen is ongeveer 10 euro. Hier de website http://www.kiwikraft.co.nz/index.htm
Ze zitten echt geweldig en ze zijn echt geweldig warm. Ja even reclame maken voor een bedrijf uit Nieuw Zeeland.

Ja dat was het wel weer mocht je iets willen weten dan kun je me altijd mailen of een berichtje hier achterlaten.

Groetjes van Moira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten