dinsdag 21 juni 2011

Aanbiedingen in Nieuw Zeeland

Hallo,

Daar was ik weer even met een berichtje. Ik wilde toch een laten weten hoe hier nou verloopt aanbiedingen.
Zo heb je hier winkels die elke week uitverkoop hebben en vette aanbiedingen. Je koopt dus ook niets meer hier voor de volle prijs, je zou wel gek zijn om niet te wachten tot het in de aanbieding is. Dit geld voor een shop met bijvoorbeeld huishoudartikelen Birscoes genaamd, die doorgaans elke week supersale heeft met kortingen tot 60 procent.

Daarnaast bijvoorbeeld de supermarkt. We gebruiken produkten zoals koffie en kaas toch wel bijna elke dag. Nou zijn die om de zoveel weken steeds in de aanbieding. Ik koop daarom zeer veel op voorraad. Zoals kaas koop ik gelijk 6 pakjes (dit zijn pakjes van 12 plakjes) van en dan tot het op is dan komt het weer in de aanbieding. Dit geld ook voor koffie. Heb dus ook in de kast een goeie voorraad aan spullen staan.

Ik snap alleen die logica totaal niet, dus als iemand mij dit uit kan leggen laat het hieronder dan maar weten. Ja je blijft een Nederlander he die op de kleintjes blijft letten lol...

Groetjes van Moira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten