woensdag 22 juni 2011

Naar de Nederlandse winkel

Hallo,

Ja zo post ik niets en zo post ik elke dag. Maar dit komt omdat ik weer wat te melden heb. Ben vandaag naar de NL winkel in Orewa geweest, zo'n half uur rijden met de auto van mijn huis.
Zie hier de foto van mijn aankopen:

Het is een zeer leuke winkel met een zeer groot assortiment. Ze schenken er ook koffie en je kunt er hollandse koekjes en taartjes eten. Ik keek mijn ogen uit maar heb het nog bescheiden gehouden. Heb ook even lekker kaas gekocht want daar had ik wel weer even zin in. Ik kom hier niet echt vaak want het is goed aan de prijs. Hier de url van de winkel http://www.thewindmill-online.co.nz/
Je kunt dus ook online shoppen en dan laten bezorgen dus wie weet ga ik dat nog wel een keer doen. Wil het graag speciaal houden dus heb nu maar even flink grote potten gekocht.

Wat wel leuk is dat het een goed lopende zaak is en je het idee bent dat je in een mini Albert Heijn bent erg leuk. Ik heb helaas geen foto van de winkel maar je kunt wel iets er van zien op de website.

groetjes van Moira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten