zondag 19 juni 2011

Niet zo vlot

Hallo,

Ja alles gaat hier nog steeds prima. Het is al weer 1 maand geleden dat ik wat heb gepost.
Tijd vliegt soms zo snel vraag me af waar ie blijft.

Het leven hier bevalt ons nog steeds goed en het huis ook, begint steeds meer op een gezellig huis te lijken. Alleen van het weer word je niet zo heel blij. Dit komt omdat het hier nu winter is ik noem het eerder Nederlands herfstweer. De laagste temperatuur die we gehad hebben is zo'n 10 graden. Mag niet klagen want het weer is altijd nog beter dan winter in Nederland.

We zijn ook nog steeds heel fanatiek aan het wandelen en willen dit echt gaan opvoeren zo hebben we gisteren zo'n 7 kilometer gelopen naar Nederlandse vrienden die een dorp verderop wonen. Gelukkig werkt het weer ook regelmatig mee en is het heerlijk om aan de wandel te gaan.

Ik ben zelf ondertussen ook druk met een cursus om mijn engels schrijven te verbeteren en dat gaat erg goed en heb zeer veel aan deze lessen.

Verder heb ik veel leuke afspraken met verschillende mensen en doe allerlei leuk dingen zoals winkelen, lunchen,wandelen en gezellig kletsen.

Nog een leuk nieuwtje is dat we op een minivakantie gaan naar Wellington in augustus voor 5 dagen had een leuke deal gevonden voor ongeveer 250 euro met vlucht en hotel. Daar echt onzettend veel zin in.

Zo dat waren weer de nieuwtjes vanuit Nieuw Zeeland.

groetjes van Moira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten