donderdag 31 maart 2011

Shoppen, Shoppen en nog eens Shoppen

Dat is wat wij de afgelopen tijd vooral gedaan hebben. Alles om je huis in te richten. Gisteren zijn we voor de volgende lading gaan shoppen. We zijn naar Briscoes gegaan dat is een soort Blokker maar dan een stuk groter en ze verkopen er ook beddengoed. Daar hebben we echt alles gekocht zoals alles voor de keuken, de slaapkamer en badkamer. Het waren 3 karren vol met spullen die ze allemaal bezorgen. Zo hebben we uitgerekend dat we in twee dagen 6 vrachtwagens met spullen op bezoek krijgen. Nog een laatste weekend in het centrum van Auckland en dan gaan we verhuizen en inrichten. Zo moeten alle versieringen en canvas nog besteld worden maar dat doen we als we er eenmaal wonen we kunnen in ieder geval tv kijken want in Nieuw Zeeland hebben ze freeview en de tuner is ingebouwd in de tv waardoor je in ieder geval 12 kanalen hebt om naar te kijken. We willen skytv dan heb je 53 kanalen maar dat kost zo’n 2 weken voor je het hebt dus dat komt later. Ditzelfde geld voor internet wat we ook nog moeten aanvragen. We hebben wel een dommel zodat we in ieder geval toch internet hebben. Voor de mensen die mijn email niet hebben gehad mijn NL 06 nummer is komen te vervallen dus die kun je wissen uit je telefoon. Mocht je mijn kiwi mobiele nummer willen hebben stuur me dan even een email. Het volgende bericht zal komen vanuit ons nieuwe huis met waarschijnlijk foto’s van het nieuwe huis. Gr van Moira

1 opmerking:

  1. Hoioi Moira,

    He he, na drie keer proberen is het nu toch gelukt om te reageren in je blog. Hopelijk blijf ik nu wel lang genoeg ingelogd.

    Wat fijn dat jullie een mooie plek hebben gevonden om te wonen. Het ziet er goed uit hoor en al dat shoppen....jeetje!! Wat heeft een mens veel spullen nodig he?

    Mooie dingetjes gekocht? Ik wacht met wel op de foto's. Stuur het adres maar gauw door ;-)

    Veel succes met inrichten en een knuffel voor jullie.

    Marja

    BeantwoordenVerwijderen